El pes desitjat en 11 passos

"El pes desitjat en 11 passos" proposa un canvi d'hàbits per a perdre pes de manera saludable, còmoda i definitiva

14/02/2012

El llibre El pes desitjat en 11 passos, de Joan Majó, es presenta dijous 16 de febrer, a les 7 del vespre, a la llibreria Robafaves, a Mataró.

La presentació anirà a càrrec d'Ariadna Borràs, del Centre Mèdic de Mataró; de Joan Guanyabens, de l’Agència d’Informació, Avaluació i Qualitat del Departament de Salut, i de l’autor.

Després de tants intents fallits amb prometedores fórmules màgiques, tens un sentiment de frustració que, a més a més, ha afectat la teva autoconfiança. L’única possibilitat que tenim d’aconseguir triomfar en la nostra missió és portar a terme un canvi d’hàbits. Hem de perdre pes saludablement, d’una forma que sigui viable amb la nostra vida, la feina, els horaris i les obligacions. Hem de perdre pes sense passar-ho malament, ni passar gana, ni menjar cada dia allò que no ens agrada, ni dependre d’una càpsula o algun beuratge. Hem de perdre pes d’una manera còmoda, sense complicacions, sense que ens diguin cada dia el que hem de menjar i, el més important, hem de perdre pes per no tornar-lo a recuperar mai més. En el mateix llibre trobarem la motivació que ens farà fàcil el canvi d’hàbits, fruit de l’experiència d’un dietista que ens ajudarà a agafar el domini del propi cos. Un mètode fàcil de seguir perquè s’adapta a les nostres formes de vida; una proposta global d’estil de vida saludable. Un camí per fer el salt definitiu cap a la salut!

Joan Majó i Merino

Joan Majó i Merino (Arenys de Munt – Barcelona, 1982) és diplomat en Dietètica i Nutrició Humana per la Universitat de Barcelona (CESNID) i postgraduat en Alimentació Hospitalària per la Universitat de Navarra. Des del 2004, ha exercit la consulta privada en diferents centres i la seva missió sempre ha estat la d’ensenyar als pacients a retrobar el seu pes desitjat. Des del 2006, treballa en una empresa de restauració col·lectiva.

Comentaris sobre aquesta notcia

Envia un nou comentari

El contingut d'aquest camp es manté privat i no es mostrarà públicament.
CAPTCHA
Aquesta pregunta és per comprovar que sou un visitant humà i prevenir els enviaments automàtics de correu brossa.