El teu carret
Subscriu-te per rebre les notícies

Cossetània a





Vols tastar-lo?

Versió electrònica

Afegir al carret
 
Fitxa
Preu: 15.20€
ISBN: 978-84-9791-487-1
Nombre de Pàgines: 240
Nombre d'il·lustracions:
Mides: 15,5 x 23,3 cm
Enquadernació: en rústica
Data primera edició: Octubre del 2009
  100 idees de negoci americanes per implantar a Espanya i Europa




Ivan López i Llauradó

 
 

Sinopsi

Els Estats Units d’America és un país que provoca grans sensacions visuals al visitant europeu: gratacels, grans autopistes, grans cotxes, etc. A banda d’aquests impactes, una persona observadora i amb esperit emprenedor pot observar als Estats Units diferents idees de negoci que s’implanten amb èxit en territori americà i que pràcticament són desconegudes al Vell Continent. 100 negocis que funcionen als Estats Units presenta cent senzilles idees de negoci que s’apliquen massivament als Estats Units i que podrien aplicar-se amb èxit també a Europa. Cent idees que abarquen diferents àmbits des d’aeroports o transport urbà, fins a restaurants, supermercats o hospitals i que ens inviten a reflexionar que, a diferencia del que pugui semblar, encara no està tot inventat.


Biografia

Casat i amb un fill, Ivan Lopez i Llauradó (Reus, 1976) és llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses i desenvolupa la seva carrera professional en el món de la banca des de 1999. Des de l’any 2000, s’ha desplaçat per motius laborals en diferents ocasions als Estats Units, país on resideix des de l’any 2007. Es defineix com una persona emprenedora i és autor de dues patents americanes.


Col·lecció: De 100 en 100 , núm 7
 
   

© 2010 - Cossetània Edicions - Carrer de la Violeta, 6 - 43800 VALLS - cossetania@cossetania.com - Tel. 977602591 - Fax 977614357