El teu carret
Subscriu-te per rebre les notícies

Cossetània a





Vols tastar-lo?

Versió electrònica

Afegir al carret
 
Fitxa
Preu: 14.60€
ISBN: 978-84-9791-387-4
Nombre de Pàgines: 224
Nombre d'il·lustracions:
Mides: 15,5 x 23,3 cm
Enquadernació: En rústica
  100 enigmes que la ciència (encara) no ha resolt




Daniel Closa i Autet

 
 

Sinopsi

Des de l’origen de l’Univers fins a per quin motiu badallem. Dels terratrèmols a la fibromiàlgia. Estem tan acostumats que la ciència ofereixi respostes que, de tant en tant, va bé recordar aquells enigmes que encara no tenen una resposta clara, completa o acceptada. En aquest llibre es recullen un centenar de les qüestions amb què la ciència s’enfronta actualment. I és que més fascinants que les respostes que ja coneixem són les preguntes que tenim plantejades.


Biografia

Daniel Closa (Barcelona, 1961) és doctor en biologia i investigador del CSIC. Actualment dirigeix un grup de recerca a l’Institut d’Investigacions Biomèdiques de Barcelona. El 1994 va guanyar el Premi de Novel·la Científica amb la novel·la Tots som parents. També és autor d’obres de ficció, com Setembre de passió i El secret de l’almogàver, i de divulgació científica, com Blocs de ciència.


Col·lecció: De 100 en 100 , núm 3
 
   

© 2010 - Cossetània Edicions - Carrer de la Violeta, 6 - 43800 VALLS - cossetania@cossetania.com - Tel. 977602591 - Fax 977614357